Status etter to dagar

June 12th, 2012  |  Published in Tillit på mobilen

Lars Nyre tel opp informantar. Foto: Stig Hovlandsdal Øvreås.

Prosjekt har god framdrift. Etter to dagars aktivitet i Sogndal sentrum har me rekruttert 73 informantar. Målet er å skaffa 120 innan fredag kveld.

Teamet har vandra rundt i Sogndal sentrum og rekruttert informantar. Ved fontenen i parken utanfor kommunehuset har me fått mange i tale, og kaféen utanfor kjøpesenteret Sogningen.

Pål Aam og Stig Øvreås jobbar med Forsquareprosjektet, medan Grete Netteland og Lars Nyre rekrutterte informantar til studie A. I morgon kjem Bjørnar Tessem også, og då er teamet komplett.

Til studie A har me rekruttert 28 informantar som ikkje brukar Facebook på mobilen, og dei har ein klar tendens til å vera i førtiåra eller eldre. Vidare har me 35 informantar som brukar Facebook på mobilen, og nesten alle er 18-24 år. Informantane har svært forskjelligarta bakgrunn. Dei er elevar, studentar, hjelpepleiarar, lektorar, professorar, sjåførar, portvaktar, konsulentar og handlangarar, blant anna.

Til studie B der folk skal bruka Foursquare i eitt døgn har me rekruttert 10 personar, det er ni jenter og ein gut, alle saman er mellom 18 og 22 år. Dei går enten på vidaregåande eller høgskulen. Til denne studien treng me 20 personar til.

Stig Øvreås kommuniserer med ti informantar på Foursquare. Foto: Pål Aam.

Til studie C har me enno ikkje prøvd å rekruttera interjvuobjekt, og dette arbeidet byrjar for alvor på onsdag morgon. Me ynskjer å snakka meir inngåande og detaljert med 10 menneske om deira vanar og oppfatningar omkring deling av personleg informasjon på mobilen.

Comments are closed.